REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT W ART HOTELU
v1 z dnia 21.10.2024
Planujesz przyjazd ze swoim zwierzakiem? Wspaniale, z radością go powitamy! Wystarczy, że poinformujesz nas o tym podczas rezerwacji i zapoznasz się z kilkoma prostymi zasadami, które pomogą nam zapewnić komfort i bezpieczeństwo Tobie, innym Gościom oraz naszym pracownikom. Prosimy o przestrzeganie poniższych wskazówek, by Wasz pobyt przebiegał bezproblemowo.
§ 1 Zasady ogólne
- Przyjazd ze zwierzęciem powinien zostać zgłoszony podczas dokonywania rezerwacji pobytu lub innej usługi – wraz z podaniem gatunku i/lub rasy zwierzęcia. Pobyt zwierząt jest możliwy wyłącznie za uprzednią zgodą Hotelu, udzieloną w trakcie zamawiania usług. W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia, Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia.
- Pobyt zwierząt wiąże się z dodatkowymi opłatami (z wyjątkiem psów asystujących). Aktualny wykaz opłat znajduje się w cenniku usług hotelowych.
- Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu psa lub innego zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona na Gościa kara w wysokości określonej w cenniku usług hotelowych.
- W hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe – pies lub kot. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt: psów wymienionych w wykazie ras psów uznawanych za agresywne w par. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne (Dz.U. 2003 nr 77, poz.687).
- Goście hotelowi są zobowiązani do pozostawienia na czas pobytu w Hotelu swojego numeru telefonu, na wypadek konieczności kontaktu przez personel Hotelu w sytuacji, gdy zwierzę jest uciążliwe lub zagraża bezpieczeństwu innych osób, w czasie pozostawienia go w pokoju, podczas nieobecności Gościa.
- Osoby przebywające w Hotelu lub Restauracji ze zwierzęciem, są zobowiązane do zapewnienia pełnego nadzoru nad zwierzęciem tak, aby nie stwarzać zagrożenia i/lub nie powodować dyskomfortu dla innych osób i Gości przebywających w hotelu.
- Zwierzęta powinny być wyprowadzane na smyczy, pod nadzorem osoby, która jest zdolna do sprawowania pełnej kontroli nad zachowaniem się zwierzęcia. Psy należące do ras uznawanych za agresywne oraz psy, które zachowują się agresywnie w stosunku do ludzi i innych zwierząt, należy prowadzić na smyczy i w kagańcu. Koty muszą być przenoszone w dedykowanych do tego transporterach.
- Właściciele zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzęta na terenie oraz w otoczeniu Hotelu i Restauracji. Obowiązek uprzątnięcia nieczystości po psie asystującym nie dotyczy osób niewidomych i/lub poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody w mieniu hotelowym i prywatnym innych osób wyrządzone przez zwierzęta, a także za wszelkie szkody na osobach wyrządzone przez te zwierzęta. Wszystkie szkody w mieniu hotelowym lub restauracyjnym bądź w mieniu innych Gości lub personelu Hotelu, spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążani właściciele tych zwierząt.
§ 2 Pokoje
- Zakwaterowanie ze zwierzęciem możliwe jest jedynie w wybranych pokojach.
- Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do zapewnienia zwierzęciu stałego dostępu do czystej, świeżej wody, wyżywienia oraz niezbędnych mu rzeczy typu kojec, klatka, miski, poidła, itp.
- Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, jak również przebywanie zwierzęcia na meblach znajdujących się w pokoju.
- Personel hotelowy, na życzenie Gościa, może zapewnić zwierzęciu dodatkowe wyposażenie w pokoju – zgodnie z aktualną ofertą.
- Ze względów bezpieczeństwa, sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. Właściciel zwierzęcia codziennie jest zobowiązany do ustalenia w Recepcji godziny wykonania serwisu sprzątania w pokoju hotelowym przez obsługę Hotelu.
- Jeżeli zwierzę jest przyzwyczajone do pozostawania samemu w domu bez właściciela, wówczas w przypadku pozostawienia zwierzęcia bez nadzoru w pokoju hotelowym, każdorazowo należy umieścić odpowiednią zawieszkę na klamce, po zewnętrznej stronie drzwi.
- Jeżeli z powodu obecności zwierzęcia w Hotelu powstała konieczność dodatkowego czyszczenia pokoju lub innych pomieszczeń hotelowych lub restauracyjnych, Gość zobowiązany jest do pokrycia kosztów takiego sprzątania.
- Hotel zastrzega sobie prawo do skrócenia pobytu Gościa podróżującego ze zwierzęciem bez zwrotu wpłaconej opłaty za pobyt, w razie powtarzających się skarg ze strony innych Gości oraz jeżeli obecność zwierzęcia narusza bezpieczeństwo innych osób bądź obniża znacząco komfort pobytu innych Gości lub jeśli Gość przebywający ze zwierzęciem nie stosuje się do niniejszego Regulaminu.
- W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieć uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych Gości, personel Hotelu będzie starał skontaktować się z właścicielem w celu rozwiązania problemu, jeżeli jednak taki kontakt nie będzie możliwy, hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa, również z ewentualną pomocą służb i usunięcia zwierzęcia z hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
§ 3 Restauracja i śniadania
- Psy mogą przebywać w salach restauracyjnych tylko za zgodą personelu i we wskazanym przez personel miejscu.
- Psy muszą przebywać w obrębie stolika zajmowanego przez Gości i wyłącznie na podłodze.
- Na życzenie Gościa Hotelu lub Restauracji, personel może udostępnić każdemu psu osobną miskę z wodą.
- Zakazuje się wprowadzania zwierząt do sal, w których wystawione są bufety z jedzeniem i napojami.
§ 4 Bankiety
- Pobyt zwierząt podczas bankietu wymaga uprzedniej zgody, którą należy uzyskać na etapie dokonywania rezerwacji usług.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierząt, jeśli mogłoby to wpłynąć na komfort lub bezpieczeństwo uczestników bankietu.
- Pobyt zwierząt wiąże się z dodatkowymi opłatami (z wyjątkiem psów asystujących), które podane są każdorazowo w potwierdzeniu rezerwacji usług bankietowych.