Przepis na dobry Team Building

Z team buildingiem jest jak z ciastem: nigdy nie mamy pewności, że dobrze wyjdzie. Może zabawy okażą się nietrafione, pogoda jak pod zdechłym Azorkiem, a na dobitkę będzie smętna kolacja. Integracyjny zakalec? To się może zdarzyć naprawdę! Aby wydobyć z zespołu to, co najlepsze, potrzebujemy więc najlepszych składników. Oto nasz prosty i sprawdzony przepis.

Składnik pierwszy: Wrocław. A dokładniej: Art Hotel

Nie bez powodu wybieramy miejsce w samym sercu miasta. W czasie wyjazdu na pewno nie obejdzie się bez krótkiej wycieczki z przewodnikiem, a w razie wyjątkowej niepogody zwiedzanie można nawet ograniczyć do samego hotelu i jego zabytkowych wnętrz. Pod ręką będą też: sale szkoleniowe, restauracja, kasyno, przystań na Odrze, z której ruszymy w piękny rejs, a także wszystko to, co oferuje turystom tętniąca życiem stolica kultury.

Składnik drugi: niecodzienna sytuacja

Najlepsze team buildingi to te, których scenariusz odrywa uczestników od codziennych obowiązków zawodowych. Można więc skakać wspólnie w workach, przeciągać liny czy budować wieże ze skrzynek, ale można też stworzyć sytuację, w której nie tylko zintegrujemy zespół, ale też damy każdemu możliwość zdobycia nowych umiejętności. Warsztaty kulinarne pod okiem najlepszych kucharzy to doskonała okazja, aby uczestnicy poczuli się jak prawdziwe gwiazdy kulinarnego show. Co więcej, po warsztatach pozostaną nie tylko wspaniałe dania, ale też wiedza, w sam raz do przemycenia do własnego domu.

Po zmaganiach w kuchni należy się odrobina wypoczynku. Ogłaszamy więc zbiórkę w pokoju hotelowym, a tam czeka na gości trup… a teatralna! Spektakle we wnętrzach hotelowych to już słynna część działalności tego miejsca. Dochodziło tu do morderstw, porwań i innych dramatów, które zawsze dostarczały gościom rozrywki na najwyższym poziomie, w nietypowym otoczeniu. Podobno nawet obsługa hotelu jest zamieszana w jedną z tych historii...

Składnik trzeci: kolacja z degustacją

Żaden team building się bez tego nie obejdzie, kolację w końcu trzeba zjeść. Pytanie tylko, czym ją urozmaicimy: muzyką na żywo lub zabawą z DJ-em, degustacją win, lokalnych likierów lub whisky, bufetami z przekąskami na bazie regionalnych produktów, a może będzie to cały wieczór z kuchnią Dawnego Smaku Wrocławia przeplatany opowieściami szefa kuchni (dedykowanych dla grup od 10 osób). Jest w czym wybierać! Dla pobudzenia kubków smakowych możemy zdradzić przykładowe menu: wybrany regionalny specjał rozpocznie ucztowanie, potem pojawi się wykwintny rosół królowej Margot, jako kolejne swoją delikatnością zaskoczą gości pierogi z szyjkami rakowymi po wrocławsku, a ostatnie ochy i achy zbierze torcik bezowy z musem kawowym. Będzie się działo, jak przystało na team building!

Zmiksuj razem i obserwuj

Ludzie to nie słupki danych, a team building to nie tylko kolejna pozycja na liście zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Warto zadbać o dobrą organizację i oprawę tego wydarzenia. Nie tylko dlatego, że pracownicy poczują się docenieni i wyróżnieni, ale również dlatego, że stworzymy wówczas warunki do lepszej integracji, wyrażenia siebie nie tylko poprzez pracę i dobrej zabawy, którą będzie się chciało wspominać po powrocie do biura. Jak się te wszystkie składniki razem zmiksuje i pozostawi w cieple do wyrośnięcia, to na koniec powstanie nam dobrze wypieczony… duch zespołu.

 

Aby otrzymać szczegółową ofertę, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży:

 

Oferta konferencyjna

czytaj więcej

Pobyt integracyjny

czytaj więcej

Przepis na dobry Team Building

czytaj więcej

Wybierz salę

czytaj więcej

Referencje

czytaj więcej

Kontakt

czytaj więcej

Konferencja "Diamenty Europy" już 24.02 w Art Hotelu

2024-02-12
czytaj więcej

Pomaganie mamy we krwi, czyli o misji społecznej Art Hotelu

2022-07-05
czytaj więcej

Art Hotel wziął udział w projekcie finansowanym z Funduszy Europejskich

2020-10-26
czytaj więcej

Art Hotel Sp. z o.o. otrzymał dotację w ramach tarczy finansowej 2.0

2021-02-01
czytaj więcej

Zapisz się na newsletter!

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez ART HOTEL Sp. z o.o., ul. Kiełbaśnicza 20, 50-110, Wrocław , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane